tirsdag den 5. juli 2011

BUTIKKEN ER ÅBEN ...OG NÆSTEN TØR

Allerførst må jeg bare tilstå, at jeg var smaddder heldig
med hvad der skete angående vandskade i lørdags.
Gik til kl.03 lørdag nat og tørrede op, og søndagen blev brugt
til at sætte på plads,-men så var det heller ikke være..Heldigt.
Jeg har butiks naboer som har mistet varelager og computere
osv..Og du, som læser dette har måske selv stået og tømt et
oversvømmet kælderrum ... Så nu tørrer vi og sætter tingene
på paller,reoler og i plastikkasser...
VELKOMMEN I BUTIKKEN.. DER ER STADIG UDSALG
kh.Lis

1 kommentar:

  1. Har lavet et lille indlæg, da jeg simpelthen var så begejsteret for den fine pose, man får i butikken, og så fandt jeg lige jeres blogspot fra visitkortet. Følger med fra nu af :)
    God dag
    Hilsner Anna

    SvarSlet