mandag den 8. november 2010

julepyntet i butikken....



















The juletræ ...


















ugler daler ned fra loftet..



















svaner sejler på de grønne grene..



















snemanden holder varmen...



















delikate cupcakes ..



















så fine detaljer..



















lav dine egne udstillinger...



















eventyrlige svampe og vintage pynt..



















ingen jul uden en glasfugl..



















Nu håber jeg du kom lidt i julestemning :-)
der er jo heldigvis nogle dejlige lange uger inden
ræset sætter ind, men det er jo kun godt at være
på forkant...
Husk at en del af pynten er min hjemmelavede,-og
derfor findes i begrænset antal...
Nu må du ha´en dejlig mandag og jeg håber at du får
tid til at komme forbi butikken :-)
kh.
Lis

6 kommentarer:

  1. Hejsa :-)

    Du har tit sådn nogle fine ting, men jeg kan aldrig finde priser, eller hvor du sælger dem fra. Når jeg klikker ind på din blogshop, så er det rigtig gamle indlæg...

    Kikker jeg et forkert sted eller? :-)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det dog fint !!

    SvarSlet
  3. hej June,
    Du kan altid købe alting vist på denne blog i butikken i Hyskenstræde ( adressen står øverst her på siden. På sidebaren ser du åbningstider og Krakkort)
    Jeg sætter ofte priser på ,men ikke altid..det skal jeg nok gøre fra NU af :-)
    Ja blogshoppen ku trænge til en kærlig hånd på tastaturet..Meeen, mange ting er faste varer. Unika tingene vælger jeg bare at ha´i butikken..skriv hvis du er interesseret i noget...vh.lis

    SvarSlet
  4. Hej Lis,

    Det lyder godt med priserne, for jeg er stort set aldrig i nærheden af din butik ;-)

    Jeg ville meget gerne høre priserne på:

    - ugler daler ned fra loftet..

    - svaner sejler på de grønne grene..

    Og den hvide ugle på clips, som der er på billedet med svampene.

    Mvh. June

    SvarSlet
  5. Hej June,
    så er prislisten her :
    ugle ,daler ned....kr. 39,-stykket
    svanen kr. 49.-
    sneuglen koster 39,-
    vh.
    Lis

    SvarSlet
  6. Hej igen,

    Så vil jeg meget gerne købe en svane og 2 sneugler.

    I et tidligere indlæg viste du silkekvaster. Hvis du stadig har nogle, så vil jeg gerne have 2 grønne og 2 lilla.

    Du kan skrive til mig på J_Rothmann@hotmail.com

    K.H June

    SvarSlet