mandag den 6. september 2010

mandag med palle ....
















fragtmanden kom med palle :-) men jeg er hurtig ,-så han
fik den med retur ..Det er svært at komme af med de store
 træpaller herinde i byen,-sku´jeg hilse og sige fra min
vicevært.....
















Og så igang med "gaverne"...Neeejjjjj,- et fint smykkeskrin





















det er flottere end billedet viser :-)

















nye design i det populære gavepapir..(5meter for 39,.)






























det her har jeg glædet mig til...Nu skal den lille grønne
slagbænk hernede i bixen have en makeover...Tapetklister
må på huskelisten...



















og sørme om der ikke gemte sig en lille blå ugle
i mellem kasserne. Faktisk har den følge af sine
grønne og hvide artsfæller.....
Så nu ved du hvad jeg fik mandagen til at gå med...
God start på en ny uge ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar