onsdag den 9. juni 2010

Sonny Angels Give-Away....






















































Vi er bare for nuttede.det ved vi godt :-))
Vi er KO, MAJS og FERSKEN og vi vil gerne
være din LILLE ENGEL...
Du skal bare gå her hen og være med i
lodtrækningen. http://www.synne-petersen.blogspot.com/
Synnes blog hedder Pust til Mælkebøtten og
er kreativ i både ord og billeder...
Held og Lykke til alle der vil lege med :-))

Hvis du ikke kan vente på dit held, kan du
købe flere engledrenge her i butikken :-)
Dejlig Onsdag til os alle......kh. Lis

4 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke finde dem i butikken?

    SvarSlet
  2. Kære Onkel, Nej de små basser kan kun fås i butikken i Hyskenstræde..Det er desværre ikke muligt for mig at bestille dem stykvis,altså fx.kun kaninen.Jeg skal købe 1 kolli med 12 forskellige ad gangen.Så mit lager ville blive temmeligt stort hvis jeg skulle være istand til at sælge dem på BlogShoppen.Ring el. mail hvis der er een bestemt du ønsker.Så finder jeg ud af det.. kh. Lis

    SvarSlet
  3. Hejsa... hva koster de stk?
    Mange Hilsner

    SvarSlet
  4. Nåe... hvor er de søde.
    Sådan en må jeg eje.
    Har lagt mig som følger og glæder mig til at følge dig.
    Knus Susi

    SvarSlet